ליסינג תפעולי למשאיות

ליסינג תפעולי למשאיות יגרום לכם לחיסכון ולמרווח נשימה בעסק

על פי הנתונים, ליסינג תפעולי הפך לנפוץ יותר, היות ובעלי החברות והעסקים השונים העוסקים בהובלת סחורות, אם בקירור ואם בהובלה רגילה, הבינו כי עדיף יותר לרכוש משאיות באמצעות ליסינג תפעולי. בחמש השנים האחרונות, עלו כ-80,000 כלי רכב מסחריים, אשר נרכשו ע"י מפעילים יחידים. היום כבר מציעות חברות הליסינג, גם ליסינג לרכבים מסחריים ולמשאיות ואפילו צמ"ה לצרכי עבודות בנייה למיניהן. חברות רבות תעדפנה דווקא את הליסינג התפעולי על פני הליסינג המימוני וזאת בשל התחזוקה והלוגיסטיקה שמבצעת אותה חברת הליסינג. דבר זה, פותר את בעלי העסקים מזמן מיותר והם יכולים לדאוג לנושאים חשובים יותר בחברה שאותה הם מנהלים.

אמנם שיטת ליסינג תפעולי למשאיות  הינה יותר אטרקטיבית מאשר הליסינג המימוני, אך אם תחשבו לעומק, מי שיבחר בליסינג המימוני , הוא זה שיטפל בתחזוקת המשאית   , מה שעשוי להגיע לסכומים גבוהים, לבזבוז  זמן יקר בהתרוצצות בין מוסכים מורשים ולכן היום הליסינג התפעולי תפס תאוצה רבה יותר בשנים האחרונות. באמצעות ליסינג תפעולי, תחסכו גם את הוצאות הביטוח שהן הוצאות  די יקרות {והן למעשה הרבה יותר יקרות  מאשר ביטוח לרכב פרטי} תשלום אגרת הרישוי והעברת המשאית במכון לרישוי שנתי ועוד.

האם מסלולי הליסינג דומים בכל החברות?

כל מסלולי הליסינג, כוללים ביטוח מקיף במסגרת של ליסינג למשאיות. כל השיקולים של ליסינג תפעולי עבור רכב כבד כגון משאית, הינם כלכליים, כגון מחיר הליסינג הקבוע בכל חודש, האחזקה, האמינות הצפויה, שמירת ערך וסחירות. התשלומים על הליסינג עשויים להיות בטווח זמן של בין 36-60 חודשים. יש לציין, כי קיימת השתתפות עצמית מצד לקוח הליסינג במקרה של הפעלת צד שלישי. בשוק המציע גם ליסינג עבור משאיות, פועלות כמה חברות בתחום זה וכל חברה מציעה מסלולים ייחודיים משלה בפריסת תשלומי הליסינג. בטרם תבחרו במסלול המתאים לכם יש למצוא איזה סוג של משאית דרושה לכם, את המרכב המתאים, את היקף רמת השירותים הנלווים לעסקת הליסינג ורק אז להחליט.

לקוח שהוא בעל עסק או חברה, אשר שיהיה מעוניין להחליף למשאית אחרת, יוכל לבצע זאת תמורת תשלום נוסף. אם בעל החברה החוכרת, מחליט שהוא מעוניין לצאת מעסקת הליסינג, יהיה עליו לשלם קנס. כאשר מדובר על עסקת ליסינג מימוני, המחכיר לא יקבל טיפולים שוטפים וכל שאר ההוצאות על חשבון החברה ועליו יהיה לבטח את עצמו ואת הרכב. אם המשאית הייתה מעורבת בתאונה, הפיצוי יעבור לחברת הליסינג שכן המשאית למעשה שייכת עדיין לה.

ליסינג תפעולי למשאיות – כל מה שיש לבדוק

אמנם קיימים יתרונות רבים בשיטת ליסינג עבור רכב כבד כגון משאית, אך הרוכש מצד אחד, אינו מוציא סכום גבוה לרכישת משאית או צי משאיות. עסקים קטנים או חדשים שטרם התבססו ואין להם הון עצמי זמין, יכולים לפתור את בעיית תזרים המזומנים על רכישת משאית חדשה באמצעות ליסינג תפעולי. יש לבדוק אם לחברה יש את כל  סוגי המשאיות מהחברות המובילות והמוכרות יותר, משאיות במשקלים שונים וכן, רכב מסחרי ליסינג. תוכלו להתרשם מצי הרכבים של חברת הליסינג ובכך ניתן יהיה בוודאות להסיק את המסקנות.

כל לקוח שמבצע ליסינג עבור רכבי  הובלה כגון משאיות, יוכל להזמין את סוג הארגז והמרכב הרצוי או הדרוש לו כמו: ארגז יבש, ארגז קירור, מכולה פתוחה, ווילונות, פלטה, מנוף וכדומה. את הארגזים למשאית ואת המרכב, הלקוח מקבל מחברת הליסינג. גם מבחינת ייעוץ בבחירת המשאית המתאימה, חברת הליסינג דואגת לייעץ בבחירה הנכונה וכן, הצוות יסייע לכם בכל שאלה לגבי תחזוקת המשאית.

להגיע למשאית שלכם גם עם הון עצמי נמוך

לרוב תשלום של השכרת משאיות קירור מחייב ב-25% מערך המשאית והשאר כאמור בתשלומים על פריסה נוחה, כאשר אתם משתמשים במשאית חדישה ואף עושים רווחים מהובלות שונות של סחורות שיש להעביר בקירור. לרוב, תהיינה אלה חברות קייטרינג, חברות מזון ,משקאות  ותרופות. גם תוצרת חקלאית מסוימת, מועברת ליעדה באמצעות משאית קירור. כל בעל עסק יודע שללא ליסינג הוא לא יוכל להתקדם, ממש כמו הלוואות שנוטלים מהבנק לשם בניית העסק שכולל את הציוד החשוב ביותר בו- שינוע הסחורה ליעדים שונים ברחבי הארץ. יש שמצליחים בשיטה זו, לרכוש עוד משאיות בכל פעם, כאשר העסק מתחיל לצבור רווחים מרשימים.

בגלל המצב הכלכלי הלא ברור בישראל ויוקר המחיה הגבוה, בעלי עסקים רבים מצאו, כי זו השיטה הטובה ביותר להתקדם והם מגיעים להישגים מרשימים. הרי המשאית היא כלי העבודה החשוב ביותר בתחומים מסוימים וכאשר פונים לחברת ליסינג מתחילים בעסקה הראשונה ואף מרוצים מהחברה, מהשירות ממהירות התגובה בזמן של תיקון או רכב חלופי, ניתן יהיה להמשיך ולהשתמש בשירותיה ולטפס במעלה הסולם ברכישה של עוד משאיות. חברת ש.ישראל, הינה אחת מהחברות המובילות העוסקת רק בתחום הליסינג התפעולי עבור משאיות. לחברה, צי של 100 משאיות מכל הסוגים הכולל גם משאיות קירור להובלת סחורה כגון מזון, תרופות ועוד. החברה נתמכת ע"י היבואנים הגדולים בארץ וכן ממומנת ע"י הבנקים הגדולים.

ליסינג תפעולי למשאיות