ליסינג תפעולי בירושלים

בתי עסק רבים, מעוניינים לחסוך בהוצאות מצד אחד, אך להשתמש עם משאיות חדישות באמצעות ליסינג תפעולי בירושלים, במידה והעסק שלהם נמצא  בעיר זו. ניתן לבחור במשאית שמתאימה לבית העסק שלכם, אם זו חברה גדולה, בינונית או קטנה. יש לבחור בארגז שיתאים לפעילות שלכם בעסק ולסוג הסחורה שמובלת במשאית. ישנן משאיות שזקוקות לארגז קירור. חברות הליסינג, יושבות עם הלקוח ומציעות לו את האפשרויות המתאימות ביותר. במידה ויש צורך בארגז מיוחד, חברות הליסינג יזמינו אותם עבורכם.

אם חשבתם על השכרת משאיות קירור ירושלים, כדאי ללכת על תכנית של ליסינג תפעולי. כמו כן, חברות הליסינג מספקות כיסוי ביטוחי מקיף במסגרת התשלום החודשי לליסינג, מערכת מיגון איכותית וכן, מוקדי שירות שהם זמינים. המשאיות של חברות הליסינג הן איכותיות וחדישות עם בקר טמפרטורה למשאיות בקירור, כך שניתן לשלוט בטמפרטורה הרצויה. רבים בוחרים בתכנית של ליסינג תפעולי, היות ומבחינת הלוגיסטיקה זה הכי נוח להתנהל ביתר קלות, כאשר יש מי שמבצע עבורכם את התחזוקה.

ליסינג תפעולי בירושלים – להתנהל נכון ובנוחות

לאחר שבחרתם חברה המספקת ליסינג למשאיות, זה הזמן לבדוק מי היצרן של המשאית, אילו תנאי דרך יש למשאית, מהי האחריות של החברה, מה כולל הליסינג התפעולי, תכנית התשלומים שיש לשלם ולכמה שנים ואם יש לכם שאלות מסוימות, כדאי כי תכינו אותן מראש על דף, כך שתצאו עם כל המידע שהייתם מעוניינים בו, בטרם תבצעו ליסינג תפעולי של משאית שתסייע רבות לבית העסק שלכם. יש לציין, כי ליסינג הינו זול יותר מאשר הלוואה. בררו תחילה מה סכום המקדמה אשר עליכם לשלם, כך תדעו בהמשך גם מה הסכום הקבוע החודשי שעליכם לשלם לחברה ולעשות את השיקולים.

מימון של רכב מסחרי ליסינג, הינה למעשה השכרה ארוכת טווח של הרכב. זוהי אפשרות אטרקטיבית במיוחד לרכבים מסחריים, היות ורכבים אלה נשחקים באופן מהיר ומאבדים מהר מערכם. באמצעות ליסינג, ניתן יהיה בסיום התשלומים על הרכב המסחרי שהיה ברשותכם עד כה, להזמין רכב מסחרי חדש ולשדרג אותו באמצעות ליסינג תפעולי מחודש. חברות רבות מעוניינות להגדיל את צי המשאיות, כך שתמיד תהיה משאית מתאימה וזמינה להובלת הסחורות השונות ליעדם.

מדוע השכרת משאית בליסינג משתלמת יותר?

משאיות הינם רכבים כבדים שאינם קלים בתחזוקה. ערכן הוא גבוה בשל הציוד והמכשור המותקנים בהן אם מערכת קירור לשמירה על טריות סחורה שחייבת בקירור, משאיות שמחוברות לציוד הרמה ועוד. משאיות אלה אף מועדות לפריצות וגניבות, כך שגם הביטוחים שלהן יקרים. זו הסיבה כי השכרת משאית קירור באמצעות ליסינג תפעולי, יקל על בעלי העסקים בתחזוקה היקרה והשוטפת וכן אין צורך לרכוש את המשאיות במחיר של מאות אלפי שקלים, כי אם, תשלום חודשי קבוע יכסה את השימוש וההוצאות של המשאית כגון כל הטיפולים, הביטוח ותיקון המשאית בעת הצורך.

רוב בתי העסק בארץ או חברות העוסקות ביבוא וייצוא, תעדפנה משאיות חדשות יותר כך שהחברות הללו, יוכלו ליהנות מהאחריות על משאית חדשה. ברכישה של משאית חדשה, קיים צורך בזיווד כגון ארגז קירור, או לחלופין יחידת קירור עצמאית, רמפה למשטחים וכדומה. ישנם כאלה שמשלמים יותר על הזיווד מאשר על מחיר המשאית. בחברות הליסינג, קיימות משאיות שכבר יש עליהן את ארגז הקירור, הגדלים המתאימים לכם, כך שתוכלו לבחור בקלות את המשאית שתתאים לסוג עבודתכם. היום ישנן חברות אשר עוסקות בתחום של רכב מסחרי ליסינג, כך שתוכלו למצוא את כלי הרכב המתאים לצרכי עבודתכם.

חברת הליסינג המובילה בתחום המשאיות

בשל הביקוש הרב לליסינג עבור משאיות, ישנן חברות שעוסקות בתחום זה. אחת החברות המוכרות, הינה חברת ש.ישראל אשר קיימת משנת 2007. לחברה צי מרשים של 100 משאיות אשר מתאימות לכל סוגי העבודה,אם אלה משאיות בקירור או אם  בהובלה.החברה עוסקת אך ורק בתחום המשאיות ולרוב בליסינג תפעולי ומעט ליסינג מימוני. בחברה ישנן שיטות רבות לליסינג אשר מקלות על הלקוחות ובשיטות אלה החברה נבדלת משאר חברות הליסינג.

נשמח להעמיד לרשותכם את המומחים והיועצים שלנו ולהתאים לכם משאית שתתאים לצרכים הספציפיים של בית העסק שנמצא בבעלותכם. ניתן להזמין בחברתנו יותר ממשאית אחת ובתנאים אטרקטיביים במיוחד.

ליסינג תפעולי בירושלים