השכרת משאיות קירור בדרום

משאיות קירור, נועדו לנסיעות ארוכות ומכוונות לקירור המתאים למזג האוויר החם בישראל. השכרת משאיות קירור בדרום, מיועדת להעברת סחורה שיש לשמור על טריותה כגון: מזון, תרופות, מוצרי חקלאות ועוד. יחידת הקירור שעל המשאית, מורכבת ממרכב קירור שכולל דפנות בעובי של לפחות 100 מ"מ וגגות מבודדים שמונעים מחום השמש, ממים ולחות, לחדור אליה.  יחידות הקירור על המשאית, מורכבות ומתוכננות על פי יעד הקירור. המרכבים מיוצרים מחומרים שונים וחזקים שאף מבודדים מצוין, כמו עץ, פוליאוריטן מוקצף, חומרים אפוקסיים אלומיניום ועוד.

השכרת משאיות קירור בדרום מקובלת יותר מאשר רכישה בשל המחיר הגבוה של משאיות אלה. חברות הסעדה רבות, חברות תרופות וחברות מזון, תעדפנה לבצע ליסינג שהוא למעשה השכרה לזמן ארוך מאשר רכישה שטומנת בחובה הוצאות גבוהות נוספות. למי שמעוניין בכל זאת להיות בעל המשאית, הוא יוכל להתעניין לגבי ליסינג מימוני ששונה מליסינג התפעולי בכך שכל התחזוקה וההוצאות השוטפות על המשאית, יהיו על חשבון הלקוח.

השכרת משאית קירור בליסינג תפעולי – מרחב נשימה לבעלי העסקים השונים

יש לציין, כי ליסינג למשאיות הפך למקובל ומשתלם בקרב בעלי עסקים רבים אשר צריכים להוביל סחורה שחייבת בקירור מדי יום. שיטה זו, מאפשרת מרחב נשימה בקרב בעלי עסקים רבים. ניתן למצוא משאיות קירור המיועדים להשכרה באמצעות ליסינג, כאשר הדגמים הם שונים ויכולים להתאים לסוג הקירור שבו אתם מעוניינים. יחידות הקירור שעל המשאיות השונות, עשויות להגיע לדרגות קור של 4-17 מעלות מתחת לאפס, תלוי בסוג הסחורה.

כל הוצאה של עסק הקשורה להתנהלותו התקינה, תיחשב כהוצאה מוכרת ולכן ליסינג תפעולי בדרום או בכל עיר אחרת בארץ, נחשבת להוצאה המוכרת לצרכי מס. ללא משאיות אלה, המובילות סחורה בקירור העסק לא יוכל להתנהל. שירות זה הינו דרוש בקרב המון בתי עסק ולכן, קיימות המון חברות שמציעות שירות זה שהוא יעיל ומשתלם. למעשה  היתרון בליסינג התפעולי הוא שאתם משלמים למעשה תשלום חודשי קבוע ולרוב עסקה זו הינה למשך שלוש שנים וכל התפעול הכולל: ביטוחים, טיפולים קבועים במוסכים, אגרת רישוי ותיקונים, יחולו על חברת הליסינג מה שאתם תצטרכו לעשות הוא למלא דלק ולנסוע בכבישים עם הסחורות השונות שיש להעבירן בזמן.

מה יש לברר בטרם תשכרו משאית קירור?

כאשר מגיעים לחברה העוסקת בתחום של השכרת משאיות קירור, יש לברר מה גיל המשאית שאתם עומדים לשכור, מה שיעיד הרבה על מצבה. יש לוודא כי החברה מפעילה שירותי ביטוח למשאיות , שירות חילוץ וגרירה עבור משאיות.  גם לגבי תקופת השכירות של המשאית, כדי כי תבררו מה האופציה שתשתלם לכם ביותר.  לפעמים ליסינג תפעולי יהיה בדיוק מה שיהיה הדבר הנכון לעשות ולפעמים ליסינג מימוני שבסופו המשאית תהיה בבעלותכם עשויה אף היא להשתלם. כדאי כי תקבלו ייעוץ מקצועי, כך שעל פי התקציב והצרכים שלכם, תוכלו לגבש תכנית נכונה לגבי סוג הליסינג שיתאים לכם ביותר.

בקטגוריית רכבי עבודה, ניתן למצוא רכבים מסחריים רבים. מחירים של רכבים מסחריים חדשים הוא גבוה. אנשים רבים אינם מעוניינים להוציא הון עצמי מכיסם ולכן, יעדיפו רכב מסחרי ליסינג כך שיוכלו לשלם תשלום קבוע חודשי על הרכב ויכולים בסוף התשלומים {תלוי על פי סוג הליסינג} לרכוש את הרכב. יש להתאים את הרכב המסחרי לצרכים שלכם. למשל אם על פי הדרישה האישית שלכם, כמות הנסיעות הצפויות, מבנה הרכב, נפח המנוע וגודל תא המטען. יש לזכור, כי רכב עבודה חייב שיהיה בעל יכולות גבוהות של נסיעה בשטח, העמסת מטען רב, יכולת גרירה טובה ומערכת בטיחות משוכללת.

חפשו ובררו היטב בטרם תבחרו חברת ליסינג למשאיות

בגלל שקיימות חברות רבות בארץ המשכירות משאיות מכל הסוגים הכוללות משאיות קירור, רכבי עבודה ועוד, יש למצוא חברה ידועה שעוסקת בתחום שנים רבות ומציעה שירות מקצועי ואדיב ללקוחותיה. חברת ש.ישראל, כבר קיימת שמעל ל-11 שנים ופועלת בכל תחומי הליסינג למשאיות בלבד. לחברה שיטות ליסינג שונות שמקלות על הלקוחות ומסייעות ללקוחות לתכנן היטב את התקציב הכולל שלהן באמצעות שיטת תשלומים שתשתלם להם ביותר.

לחברה כ-100 משאיות מדגמים שונים. המשאיות חדישות ומשוכללות ומצוידות בכל אביזרי הבטיחות הדרושים. תוכלו לבחור את המשאית שתתאים לכם על פי צרכי העסק. החברה נתמכת ע"י הבנקים המובילים בארץ וכן ע"י יבואנים מובילים.

השכרת משאיות קירור בדרום