השכרת משאיות קירור בתל אביב

כל בעל מסעדה או קייטרינג יודע כמה נחוץ שירות השכרת משאיות קירור בתל אביב. זוהי משאית קטנה בעלת ארגז קירור, אשר מתאימה להובלת מוצרי מזון כגון בשר או חלב, ירקות קפואים, מוצרי בצק קפוא ועוד. משאית קירור, הינה מוצר שירות שיש בו צורך, כאשר אחת המשאיות מקולקלת וכן, שירות עבור בתי עסק שעוסקים בתחום המזון אשר זקוקים למשאית קירור על בסיס קבוע. ישנם סוגים רבים של משאיות קירור ויש לבחור את המשאית בהתאם לסוג המזון שמעוניינים להעביר, הכמות וכדומה.

מי שזקוק למשאית קירור אשר תוכל להעביר עבורו מוצרי מזון בהקפאה או בקירור, חייב לשאול את עצמו את השאלה אם משתלם לו לרכוש משאית כזאת, או שאולי כדאי לחשוב על ליסינג תפעולי בתל אביב, במידה ובית העסק שלו נמצא באזור זה. היום, לא קשה למצוא חברות שמשכירות משאיות קירור ולאחרונה אפילו נכנסו עוד חברות לשוק או חברות קטנות יותר, אשר יציעו לכם משאיות קירור להשכרה בתנאים ממש אטרקטיביים.

מה המחיר של השכרת משאיות קירור בתל אביב והאם זה משתלם לבעלי העסקים?

נתחיל עם השאלה: "מה המחיר של השכרת משאיות קירור?". ראשית הגורם החשוב הראשון הינו תקופת ההשכרה. מחיר ההשכרה של משאיות אלה, מושפע במחיר אם מדובר על השכרה של יום אחד, או להשכרה של תקופה ארוכה יותר. אם נלך על השכרת משאית לחודש, הפער יגיע לכ-50%. הסיבה למחיר הנמוך יותר עבור תקופה ארוכה הינה פשוטה, ראשית, משכיר המשאית יקבל וודאות על פעילות הנכס שלו ולכן, יוכל כמובן להוריד במחיר.

הגורם השני שמשפיע על מחיר השכרת משאית למטרת העברת מזון בהקפאה או קירור הוא גודל המשאית ואופי המקרר. מקרר שיהיה גדול יותר, פשוט יעלה יותר. יש לבצע שיקול לגבי צרכיכם וכך תוכלו לחסוך במחיר. למשל מקרר בהקפאה עולה יותר מאשר מקרר השומר על טמפרטורה שהיא מעט גבוהה יותר מטמפרטורת החדר. אפשרות נוספת הינה ליסינג תפעולי למשאיות, למרות שכולנו מכירים בעובדה שליסינג מיועד לתקופה של שלוש שנים ויותר, אבל רק מעטים מודעים לעובדה, כי קיימות חברות שמציעות הזמנת ליסינג גם עבור תקופות קצרות יותר.

ליסינג של משאיות קירור משתלם יותר מאשר השכרה

כל בעל עסק העוסק בתחום המזון, עליו להוציא על משאית שרכש הוצאות מימון, ריבית,  ביטוח, טיפולים, טסט ואובדן ערך המשאית, מה שעשוי להיות משמעותי. בליסינג תפעולי, ההוצאות הן על חברת הליסינג ובעל העסק, יכול להשתמש במשאית לצרכי העסק, כאשר הוא משלם סכום חודשי קבוע, ללא הוצאות נוספות מצדו, מה שכן ליסינג תפעולי נחשב כהוצאה מוכרת עבור בית העסק. כאשר באים להתייעץ איתנו כחברת ליסינג למשאיות, לגבי רכב מסחרי ליסינג, אנחנו מייעצים לבעל החברה לבדוק באיזה סוג רכב מסחרי הוא מעוניין, היות ואם מדובר על רכב מסחרי, ניתן יהיה לקזז מהמע"מ.  דבר נוסף שמהווה בהחלט יתרון הוא שאין צורך בקיזוז של שווי השימוש שזה בהחלט יתרון ברכב מסחרי.

בצי הרכב של חברת הליסינג שבבעלותנו, אנו מציעים שלושה סוגים של משאיות קירור:
•משאית בעלת ארגז סגור ללא מערכת קירור אשר משמשת יותר להובלת פירות וירקות שכוללת מאווררים ואין צורך בהקפאה או קירור גבוה.
•משאית קירור עם ארגז בעל מערכת קירור רגילה, כאשר רמת הקירור היא בין 4-8  מעלות מתחת לאפס.
•משאית קירור בעלת מערכת קירור עוצמתי, מה שמספק טמפרטורה של 18 מעלות מתחת לאפס, מה שעשוי להתאים יותר למזון החייב להישאר בהקפאה עמוקה בכדי שלא יתקלקל.

השיטה הייחודית לליסינג של החברה המובילה בישראל

היות וקיימות חברות רבות לליסינג למשאיות קירור, יש למצוא את החברה שמחיר הליסינג התפעולי שהיא מציעה, אכן ישתלם לחברה שלכם. החברה המובילה היום בליסינג תפעולי למשאיות הקירור הינה ש ישראל אשר נוסדה ב-2007 ומבוססת על אנשי מקצוע בתחום משאיות מסחריות להובלה בקירור. החברה ממומנת ע"י הבנקים המובילים בישראל ונתמכת ע"י היבואנים המובילים בארץ בתחום המשאיות. בחברה צי של 100 משאיות. לחברה שיטות שונות של ליסינג, אשר מבדילות אותה משאר החברות העוסקות בליסינג עבור רכבים מסחריים ומשאיות.

השכרת משאיות קירור בתל אביב